Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
1050131105   Repensar l'escola 2
2018-2019   Assessorament. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària
  
   8/10/2018 - 26/5/2019 (30 hores) de 13:00h a 14:15h
   C Centre Educatiu Projecte
   av. Tibidabo, 16 (Barcelona) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Sarrià-Sant Gervasi
  
  
  
Inscripció   12/09/2018 - 26/09/2018
  
Descripció i   Metodologia:   A partir del treball de reflexió realitzat el curs passat s'han plantejat diferents temes de formació : d'una banda la formació metodològica per un model competencial i personalitzat, que atengui les diferents necessitats de l'alumnat i, en segon lloc, formació sobre l'avaluació a l'ESO
  
Objectius   •Promoure la reflexió i dotar d'eines per a millorar les metodologies que promoguin un model de treball competencial i més inclusiu
•Determinar els eixos més significatius de l'escola i replantejar les pràctiques, organització i avaluació en cada un d'ells.
  
Continguts   •Dinàmiques d'aula
•Treball cooperatiu
•Treball per porjectes
•Autoavaluació de l'alumnat

  
Observacions   Formació emmarcada en el context d' Escola Nova 21, Xarxes pel canvi i ECCEO
  
Formador/a   Miquel Martínez Marín
  
Avaluació   •Avaluació de final de curs de cadascun dels cicles i després conjuntament en Claustre.
  
Requisits de  certificació   Assistència d'un mínim del 80% de les hores presencials de la formació.
  
E-mail   crp-sarria-santgervasi@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   dilluns   08/10/2018   1300   1400 
 Sessió 2   dilluns   22/10/2018   -   - 
 Sessió 3   dilluns   05/11/2018   -   - 
 Sessió 4   divendres   19/10/2018   -   - 
 Sessió 5   dimarts   03/12/2019   -   - 
 Sessió 6   -   -   -   - 
 Sessió 7   -   -   -   - 
 Sessió 8   -   -   -   - 
 Sessió 9   -   -   -   - 
 Sessió 10   -   -   -   - 
 Sessió 11   -   -   -   - 
 Sessió 12   -   -   -   - 
 Sessió 13   diumenge   26/05/2019   1000   1100 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent